Monday, March 7, 2016

Nunta la cort – Organizari Evenimente



Pentru ca Impresaru.ro ne-a fost de mare ajutor in organizarea celui mai important eveniment din viata noastra, nunta la cort, pe aceasta cale dorim sa-I multumim.

Totul a inceput acum 10 ani, cand ne-am cunoscut la un liceu renumit din Bucuresti. eu eram clasa a IX a, el era clasa a X a, cand trebuia sa dea teza la limba si literatura romana si nu ii mai mergea stiloul, eu i-am imprumutat unul pe care nu l-am mai primit inapoi nici pana in ziua de astazi.

De atunci am ramas prieteni, am inceput sa ne placem unul pe altul, sa ne iubim. Si asa timpul a trecut si noi suntem tot impreuna

Acum dupa atatia ani ne-am hotarat sa facem nunta, eveniment pe care nu putem sa il organizam singuri, datorita lipsei de timp, trebuie sa gasim o firma care se ocupa cu organizare de evenimente. Am trecut la treaba, si am cautat pe internet persoane, firme care ne poate veni in ajutor. Dupa lungi cautari, intalniri si discutii o prietena mi-a recomandat site-ul Impresarul.ro, cel mai complex site in organizarea evenimentelor, organizare de nunta, organizare de petreceri.

Am hotarat cu sotul meu ca acest eveniment sa aiba loc in luna august, pe malul lacului Snagov, sa fie o nunta la cort, in aer liber, in mijlocul naturii, cu altar din flori, foc de artificii.

Asadar am sunat la Impresaru.ro care ne-a recomandat o firma specializata in organizari de nunti in aer liber. Am stabilit o intalnire pentru a pune pe hartie primele detalii, pentru buna desfasurare a lucrurilor.

Primul pas a fost alegerea locatie, asa cum am visat pe malul lacului Snagov, data nuntii in prima saptamana a lunii august

Cel de al doilea pas a fost unul mai dificil, deoarece trebuia sa ne hotaram asupra  numarului de invitati pentru nunta si implicit a cortului. Pentru acest lucru ne-am dus la o firma recomandata de Impresarul.ro, agentie care se ocupa special de organizarea  evenimentelor in aer liber, nunti in aer liber, botez la cort, ceremonii regilioase in aer liber, decoratiuni de nunta elegante, fara sa ai nici cel mai mic stres, ei se ocupa de toata petrecerea pana la cel mai mic detaliu.

Impreuna am hotarat asupra celui mai important detaliu, pavilionul gradina (cortul de nunta),  care va fi pozitinat cu fata la gradina, pe malul lacului Snagov, intru-un spatiu retras, pentru 200 de persoane. Cortul este complet utilat cu podea, drapaje,   mese si scaune, candelabre, lumini arhitecturale, aer conditionat, garderoba, bucatarie volanta.

Impresarul.ro ne-a informat asupra unei agentii care organizeaza evenimente si se ocupa in mod special de aranjamente florale, buchete de mireasa, buchete de nunta, lumanari de nunta, decorarea altarului cu flori pentru ceremonia religioasa, care va avea loc tot in aer liber. Toate aranjamentele florale vor fi confectionate din orhidee albe si trandafiri rosii.

Urmatorul pas a fost intalnirea cu o firma de catering pentru organizarile de evenimente in aer liber, bineinteles recomandata de site-ul Impresaru.ro. La intalnire au fost prezenti bucatari, ospatari pentru nunta, picoli, barman nunta. Acestia ne-au prezentat meniuri sofisticate ale bucatariei internationale, preparate calde, meniuri ale bucatariei traditionale, desert/patiserie, barul de bauturi, candy bar si nu in ultimul rand tortul miresei.
Pana aici toate agentiile de organizare a nuntilor din Bucuresti pe care Impresaru.ro le-a recomandat au fost formate din profesionisti care stiu sa faca dintr- un eveniment unul de vis.

Urmatorul aspect si cel mai important este vestimentatia de nunta, rochia de mireasa si costumul pentru ginere, vereghetele si bineinteles inelul de logodna. Ca de fiecare data am apelat la serviciile si sfaturile celor de la Impresaru.ro, care ne-au recomandat un atelier de moda, unde am gasit cele mai frumoase rochii de mireasa, unicate, costume de nunta pentru barbate si incaltaminte din piele naturala foarte eleganta si de calitate. Tot aici am gasit si aceesorii de nunta cat si bijuterii din aur pentru miri.

Am inchiriat o masina de lux cu sofer de la o firma de inchirieri masini renumita din Bucuresti care a fost la dispozitia noastra pe tot parcursul desfasurarii evenimentului.

Tot ce am realizat intr-un timp atat de scurt cu ajutorul firmelor specializate pentru organizarea evenimentelor cat si pentru organizarea de petreceri, noua ne lua cam trei luni, timp pierdut, stres,  bani cheltuiti si nu cred ca totul avea sa iasa perfect.

Am avut parte de cea mai frumoasa nunta, o nunta ca in povesti, o petrecere de vis unde toti invitatii s-au simtit nu bine, foarte bine, distractia a fost pe masura datorita cantaretilor si artistilor pentru evenimente care au facut un program artistic special.

Multumim celor de la Impresaru.ro pentru sfaturile si recomadarile primite, multumim tuturor echipelor care s-au ocupat cu organizarea acestui eveniment important din viata noastra. Pot sa spun ca a fost o petrecere la superlativ, nunta anului!

No comments:

Post a Comment