Pentru ca Impresaru.ro ne-a fost de mare ajutor in
organizarea celui mai important eveniment din viata noastra, nunta la cort, pe
aceasta cale dorim sa-I multumim.
Totul a
inceput acum 10 ani, cand ne-am cunoscut la un liceu renumit din Bucuresti. eu
eram clasa a IX a, el era clasa a X a, cand trebuia sa dea teza la limba si
literatura romana si nu ii mai mergea stiloul, eu i-am imprumutat unul pe care
nu l-am mai primit inapoi nici pana in ziua de astazi.
De atunci
am ramas prieteni, am inceput sa ne placem unul pe altul, sa ne iubim. Si asa
timpul a trecut si noi suntem tot impreuna
Acum
dupa atatia ani ne-am hotarat sa facem nunta, eveniment pe care nu putem sa il
organizam singuri, datorita lipsei de timp, trebuie sa gasim o firma care se
ocupa cu organizare de evenimente. Am trecut la treaba, si am cautat pe
internet persoane, firme care ne poate veni in ajutor. Dupa lungi cautari, intalniri
si discutii o prietena mi-a recomandat site-ul Impresarul.ro, cel mai complex
site in organizarea evenimentelor, organizare de nunta, organizare de
petreceri.
Am
hotarat cu sotul meu ca acest eveniment sa aiba loc in luna august, pe malul
lacului Snagov, sa fie o nunta la cort, in aer liber, in mijlocul naturii, cu
altar din flori, foc de artificii.
Asadar am
sunat la Impresaru.ro care ne-a recomandat o firma specializata in organizari
de nunti in aer liber. Am stabilit o intalnire pentru a pune pe hartie primele
detalii, pentru buna desfasurare a lucrurilor.
Primul
pas a fost alegerea locatie, asa cum am visat pe malul lacului Snagov, data
nuntii in prima saptamana a lunii august
Cel de al
doilea pas a fost unul mai dificil, deoarece trebuia sa ne hotaram asupra numarului de invitati pentru nunta si
implicit a cortului. Pentru acest lucru ne-am dus la o firma recomandata de
Impresarul.ro, agentie care se ocupa special de organizarea evenimentelor in aer liber, nunti in aer
liber, botez la cort, ceremonii regilioase in aer liber, decoratiuni de nunta
elegante, fara sa ai nici cel mai mic stres, ei se ocupa de toata petrecerea
pana la cel mai mic detaliu.
Impreuna
am hotarat asupra celui mai important detaliu, pavilionul gradina (cortul de
nunta), care va fi pozitinat cu fata la
gradina, pe malul lacului Snagov, intru-un spatiu retras, pentru 200 de
persoane. Cortul este complet utilat cu podea, drapaje, mese
si scaune, candelabre, lumini arhitecturale, aer conditionat, garderoba,
bucatarie volanta.
Impresarul.ro ne-a informat asupra unei agentii care organizeaza
evenimente si se ocupa in mod special de aranjamente florale, buchete de
mireasa, buchete de nunta, lumanari de nunta, decorarea altarului cu flori
pentru ceremonia religioasa, care va avea loc tot in aer liber. Toate
aranjamentele florale vor fi confectionate din orhidee albe si trandafiri
rosii.
Urmatorul
pas a fost intalnirea cu o firma de catering pentru organizarile de evenimente
in aer liber, bineinteles recomandata de site-ul Impresaru.ro. La intalnire au
fost prezenti bucatari, ospatari pentru nunta, picoli, barman nunta. Acestia
ne-au prezentat meniuri sofisticate ale bucatariei internationale, preparate
calde, meniuri ale bucatariei traditionale, desert/patiserie, barul de bauturi,
candy bar si nu in ultimul rand tortul miresei.
Pana aici
toate agentiile de organizare a nuntilor din Bucuresti pe care Impresaru.ro
le-a recomandat au fost formate din profesionisti care stiu sa faca dintr- un
eveniment unul de vis.
Urmatorul
aspect si cel mai important este vestimentatia de nunta, rochia de mireasa si
costumul pentru ginere, vereghetele si bineinteles inelul de logodna. Ca de
fiecare data am apelat la serviciile si sfaturile celor de la Impresaru.ro,
care ne-au recomandat un atelier de moda, unde am gasit cele mai frumoase
rochii de mireasa, unicate, costume de nunta pentru barbate si incaltaminte din
piele naturala foarte eleganta si de calitate. Tot aici am gasit si aceesorii
de nunta cat si bijuterii din aur pentru miri.
Am
inchiriat o masina de lux cu sofer de la o firma de inchirieri masini renumita
din Bucuresti care a fost la dispozitia noastra pe tot parcursul desfasurarii evenimentului.
Tot ce am
realizat intr-un timp atat de scurt cu ajutorul firmelor specializate pentru
organizarea evenimentelor cat si pentru organizarea de petreceri, noua ne lua
cam trei luni, timp pierdut, stres, bani
cheltuiti si nu cred ca totul avea sa iasa perfect.
Am avut
parte de cea mai frumoasa nunta, o nunta ca in povesti, o petrecere de vis unde
toti invitatii s-au simtit nu bine, foarte bine, distractia a fost pe masura
datorita cantaretilor si artistilor pentru evenimente care au facut un program
artistic special.
No comments:
Post a Comment